8.1.18

Nädalamenüüd kirjas


Eile õhtul koostasin meile 2 nädala menüüd, millest loodetavasti suudame ka kinni pidada. Jaanuar algas ju väga väga kenasti toitumise osas ning ei tahaks eriti sellelt teekonnalt juba eos maha astuda. Ometi olen teinud endaga juba praegu vaherahu ning ei piira ennast, ei keela kui tunnen totaalset isu või väsimust. Mulle siiski meeldib süüa, ükskõik mille järgi isu on :) Aga oleks tore ennast motiveerida ka pisut reegleid jälgima ning kui sealt saab veel väikese kokkuhoiu ka rahaliselt tekitada, siis super!

Igatahes.

Jooksva nädala kava on järgmine:
E: Seenesupp, mis jäi meil pühapäevast veel külmikusse ootele (hommikuks tegin munaputru, Peremehele koos Inglise peekoniga)
T: Pastinaak, marin. kõrvits ja suitsukana
K: Sööme sünnipäeval
N: Vegan läätseroog mulle (#teamMallukas) + suitsukana Peremehele
R+L: Nuudlid wokiga ja kanafileega
P: Home made pitsa ehk veidi tervislikum patupäev :)

Võimalik, et sünnipäevast jagub meile ka neljapäevaks ning ei peagi neljapäeval süüa tegema. Hommikusöögid on meil tavaliselt üsna klassikalised. Peremees sööb siis kui ta ei pea vara tööle sõitma või on täiesti kodune. Üldiselt on selleks puder, munad, peekon, smuuti, võikud.

Järgmise nädala toiduplaanid on aga sellised:
E: Ceasari salat
T+K: Pajaroog
N+R: Riis brokkoli, küüslaugu ja juustuga
L+P: Bombay stiilis pajaroog (algselt mõeldud wrapiks aga tegin veidi lihtsama ja tervislikuma versiooni sellest meile)

Ehk et päris mitu päeva saab süüa sama rooga ning enamus koostisosi on värske kraam. Riis on meil juba kapis olemas, küüslauk ja sibul oma põllult. Magustoiduks tarbime hetkel neid asju mis on eelmisest aastast meil kapis olemas, mina üldiselt üritan neid mitte süüa aga kätt ette ei pane kui isu tuleb (liigutan selle arvelt siis rohkem) Lisaks tühjendan ka sügavat ning teen smuutiks meie põllult varutud maasikatest. Hästi lihtsal kujul: maasikad, banaan, vesi, natukene jõhvikamahla (100% toormahl) Vahepalaks on minul porgandid, õunad, melon. Ja püüan ka kausis olevatele pähklitele tuule alla teha.

Jaanuarikuu lõpuks peaks meil külmik ja sahver enam vähem kuivainest tühjad olema, lisaks ka maiused ja pähklid. Siis saab hakata nö nullist vajalikke aineid üles märkima.

Lisaks alustasin ka enda aktiivsema liigutamisega! Täna jalutasime Peremehe ja Muriga hommikul ca 45 minutit. Seejärel puhastasin hobuste bokse 2x45 minutit ilma vahepausita, mis on pm sama kui tõsta 2x45 minutit ühtejutti kangi kuskil jõusaalis :D Va. aroomid eksole. Haha. Homme ootab mind lühem puhastamine aga saan oma #teamMallukas trennieesmärgi kahe päevaga täidetud. Mis ei tähenda, et sellega liigutamine lõpeb, sest plaan on lõpuks proovida ära üks kerge joogakava + mõned füsioharjutused oma selja tarbeks. Ja no ratsutama võiks ka jõuda, kunagi :D

Feeling motivated, positive and happy! Eesmärk on seda kõike oma tervise jaoks teha. Loodetavasti ei kao need postitused jaanuari lõpuks kuskile ning suudan vähemasti mingigi osa oma füüsisest taastada :)

No comments: