12.11.17

Fotostuudio "Jõulutuba" on avatud!


Kui ma fotograafiaga päris ettevõtte tasemel tegelema hakkasin teadsin juba eos, et minust ei saa nii öelda klassikalise stuudio fotograafi. See pole lihtsalt minu teema. Ma olen päris mitu sügist üritanud endale mingeid ruume leida aga kas olen liiga lahjalt otsinud või polegi see pidanud nii minema ent ruume mul ei ole ja tänavu jõudis ka pärale, et ma ei taha. Mitte lähitulevikus.

Maale kolimine lahendas aga omamoodi sujuvalt ka ruumiprobleemi ning minust siiski sai fotostuudio omanik. Mul on maal kodus päris oma isiklik fototuba! Eile anti mulle hea idee teha siia ka päris stabiilselt tegutsev fotostuudio ja kuigi mõte oli ahvatlev, sest olen korduvalt sellelaadseid küsimusi saanud ent peaksin korralikult maha istuma ja vaagima, kas see on just see mida ma tahaksin. Eks aeg annab aimu :)


Jõulutuba on aga pildistamisteks avatud ning terve nädalavahetus on möödunud esimeste perede jäädvustamisega! Tänaseks olen peaaegu lõpetanud, vaid üks pere on veel jäänud ning kohe lähen lülitan maja küljes ka jõulutuled tööle. Hetkel istun köögis akna all, pliit praksumas ja puhur töötamas ning söön kooki. Naudin kahe pika pika päeva tulemusi oma vastremonditud peaaegu uues arvutis :) Tänasega sai ka meie teeprobleem osaliselt lahendatud ehk et enam ei pea kartma kinnijäämist, kenasti saab kodule ligi :)

Kõik Jõulutuba külastanud pered on siiani olnud väga rahul ja ootavad nüüd pingsalt galeriisi. Tänavu tegin ja lastele pisikesed kingipakid kuuse alla, seega topeltrõõm :) Siirad tänusõnad kõikidele, kes julgevad meie juurde maale külla tulla ja teevad seda ka edaspidi!

PS! Jõulutoas pildistan ma VAID naturaalset valgust kasutades!

2 comments:

herz said...

Nii armas nurgake. Ma täiega saan aru, milline rõõm sul hinges on, kui oma kätega tehtud midagi valmis, mis hingele pai teeb ;)

mäemamma said...

Nii vahva! Su jõuluarmastus kiirgab igast reast ja pildist. Palju edu su armsale fotopesale.