17.7.17

Uued ostud


Ma ei ole väga väga pikka aega midagi uut koju ostnud. Sünnipäevakuul kingiti mulle palju kinkekaarte Apollo poodi ning ilmselgelt lasin need kohe ka käiku, sest raamatupoes istusid riiulitel teosed mida ma juba väga pikalt piilunud olin :) Lisaks ka need mille ema ja sõbranna mulle kinkisid. Oeh, nüüd võiks aega osta, et need ära jõuaks lugeda! Küll aga pean ma lähiajal tegema palju ehitusteemalisi oste ja olen ka juba teinud (põranda-ja seinaplaadid, vuugid, äravoolukate, ventilatsiooniluuk, san tehnika) Pühapäeval olid ehituspoodides soodukad ning tõin koju 100 liitrise boileri (135€), wc poti (95€) ning dušhikomplekti (55€) Säästsime ikka korraliku summa. Leidsin kolanurgast (nimetan selleks neid nurki poodides kus on kõik suvalised tooted segamini) kaks võrratut pildiraami väga hea hinnaga (9€ tk) Ja haarasin need mõtlematagi kaasa. Tean juba praegu, et meie valmis kodus hakkab palju fotosi olema seintel. Ma olen siiski fotograaf eks :)

Pildid on juba raamide vahel ning kuna ma hetkel seina külge midagi ei riputa, sest vana tapeet + kõik on pooleli, siis leidsin nad koha minu ja Peremehe kummutil. Ühes oleme meie Tomiga ning teises meie loomad.

Vannituppa ostetud esimene nö sisustuselement - wc hari! Emal on kodus samasugune ja tema mulle seda ka soovitas, ilus keraamiline alus (18€) Jah, ma ostan enne pigem kallima eseme kuid tean, et tegu on sellevõrra kvaliteetsema ja ilusama esemega. Ja lähtun ka edaspidi sellest, et ühtegi plastikust jullat ma koju ei too enam :)


 Juunis toimunud Hansapäevadelt ostsime emaga mõlemad endale kaks Ukrainas käsitööna valmistatud pluusi. Ema endale roosa ja mina sinise. Võrratult ilusad! See oli esimene lett mida külastasime ja passisime seal vist üle poole tunni, sest me ei suutnud valida. Võrratult toredad noored naised ja imelised tooted. Mina pole enda oma raatsinud isegi kanda veel, mul olid kaks nööpi varruka küljest puudu ja nüüd on need olemas. Olen aastaid mõelnud endale linasest kangast rahvuslikuma välimusega riideese osta. Nüüd on ta mul olemas :) Hinnaks oli ka armas 75€ aga ma isegi ei pilgutanud seda ostes. Käsitöö on meie peres au sees :)



Rääkides käsitööst, rahvuslikust ja veidi ka disainerite toodetest, siis kingiti mulle sünnipäevaks imearmas hobusepiltidega Eesti disaineri Malle Lehtmetsa sall - Norna Facebook on leitav siit! Kusjuures, minu puhul kuluvad õrnad sallid nagu soojad saiad. Esimese sain kingituseks Peremehelt, mis nüüdseks on 100% läbi kantud ning teise sain täditütre käest, mis on samuti mul 90% ajast kuskil kasutuses või igaks juhuks kaasas. Ja nüüd on mul kolmas, imeilus toode ja veel kodumaine :)


Siin on aga minu sellesuvine lugemisvara ja armastus - raamatud! Jõuluvana raamatu kinkis mulle ema ja selle lugemisega ootan ma esimese lumesajuni, et siis kakao ja küünla saatel voodisse pugeda ning nautida. Lilleniidu teema pakkus mulle huvi läbi Mutukamoosi blogi ning soovisin seda endale (sõbranna kinkis) Puutööde raamatu kinkis mulle kallis Peremees sünnipäevaks, mis on temast ülimegaarmas, et ta tunnistab mu reaalset huvi puutööde vastu :D Ning teised kaks, palgitööd ja ehitusteemaline on kinkekaartide eest ostetud. Ehk et siinkohal võin ära mainida, et loodan sügisest pääseda kutsekooli õppima palkmajade ehitust :)


Minu kaua oodatud kaunike - malmpott. Maale kolimisest alates on mul olnud üks kallis ja konkreetne tugev ostusoov, et saaksin ahjus ahjuroogasi teha. Teadsin ainult, et need potid on rasked ja kallid (kui on korralik ja kannatab kuuma) Emal on üks selline ja igatsusega ilastasin igal külmal hooajal endale ka ühte aga täishinnaga ei raatsinud lihtsalt veel osta. Ja ükspäev sattusin täiesti juhuslikult Rimi nõude osakonda ja seal olid potid/pannid miinus 40% ehk et 60 euro asemel sain kätte 34 euroga. Pööörfekt! Tegin juba esimese katsetuse värskete kartulite ja sealihalõikudega ning nomnomnom - super! Laenasin emalt kohe kaks pajaroogade raamatut ja tõenäoliselt kavatsen ma nüüd ainult neid süüa :D


Kes mäletab kui ma lubasin, et kui meie vana tolmuimeja otsad annab, siis uut ma ei too? Weeeeell, siin ta siis on! Tegelikult ei olnud mul plaanis uut osta, veel vähem suvalise välimusega suvalist masinat. Kuid see maksis reaalselt 30€ ja mul oli ühte vaja, sest arvestades milline tolmu/soga kogus meil põrandal peale igat remondipäeva vedeleb, siis tundus selle ostu võrra liiga lihtne, et mitte osta :) Igatahes. Daewoo on hea sõna tolmuimejate maailmas ning hind oli peaaegu olematu. Tõmme on selline, et mul on tükk tegu otsikut mööda põrandat ringi liigutada ent müra selle-eest kõrvulukustav. Sellegipoolest, mul on nüüd oma isiklik tolmuimeja, mis on õnneks piisavalt tilluke, et tulevikus panipaika ära mahtuda.


No comments: