21.4.17

Uued ostud

Olen jõudnud oma elus sinnamaale kus ma ei too koju suvalisi "ah-oleks-tore" asju vaid valin hoolega, hingega ja mõtlen kolm korda enne läbi, kas ma midagi kasutan ja kui tihti ning kas saaksin ka ilma hakkama. Teisalt, luban endale harva ka olukordi, mil mõni ese mulle väga meeldib ja saaksin ilma selleta ka ideaalselt hakkama ent luban endale siiski selle ostu. Kindlasti mõtlen ma ka pakendile ning võimalusel püüan seda vältida. Erilist rõhku pööran pakendile (ja sisule) mida ei saa hiljem taaskasutada ehk et sellistele asjadele püüan leida parima alternatiivi. Igatahes, vahepeal olen endale mõned pisut vajalikud asjad soetanud :)

Mööblilakk - Mul ei ole tõesti hetkel finantsiliselt võimalik osta kalleid ökosi lakke/värve, eriti veel mööblieseme tarbeks, mis tõenäoliselt paari aasta pärast ära laguneb (lihvin raamatute tarbeks ühte vana aidas seisnud riiulit) Ent mul on tarvis nendele esemetele kerget kihti lakki/värvi. Ja valisin poest odava potsiku vesilahusbaasil mööblilakki. Loodetavasti saavad mu raamatud õige pea ka kastidest välja hingama (ja tolmu koguma, khm) Purk maksis 6€ Bauhof

Turbatopsid - Kui ma maale kolisin, olid mõlemad kasvuhooned ja kuurid täis igasuguseid plastikust topse ja kausikesi. Müüakse ka korralikke plastikust külvitopse, mis tõenäoliselt minu puhul ka elu lõpuni säilivad ja kasutuskõlblikud oleksid ent ma ei taha plastikut. Annan tänavu ära ka kõik plastikust kastid (puuviljade hoidmiseks) Mõte on hakata ise puust kastikesi tegema, mis ära kulumise hetkel kütteks läheksid aga oleks minu jaoks ideaalseim lahendus. Senikaua ostan aga turbatopsikesi (päris kolekrõbeda hinna eest) Jiffy topsikesed 4.50€ Bauhof

Istutuslabidas - Ese mille olulisuses ma üldse veendunud ei ole ent mõtlesin oma vaestele näppudele, mis kohutavalt mullaseks alati lähevad ning mu nahk jälle rikutud saab (ma ei saa selliste kätega pildistamas käia enam) Ja tänavu on mul ka plaanis oma maasikapõllundus joonde ajada. Seega tundus üks metallist minilabidas siiski mingilmoel vajaliku ostuna. Labida hind 4.55€ Bauhof


Peremees sai endale uue kohvitermose. Esimesel läks paari kuuga kaas katki, teine (Apollost ostetud) kukkus lihtsalt katki. See ökomärgisega korgist termostops tundus nii armas ja "mahe" Sees on tal muidugi plastikust osa. Eks näis kaua see vastu peab. Hind oli 5.50€ Bauhof


Tükkmaad varem ostsin endale tänavu uueks katsetuseks kaks põneva välimusega seemepakki. Punase-valge kirju põõsasuba ning musta kaunaga herned, mis pidid ülihead olema. Loodetavasti lähevad ka kenasti idanema ja kasvama :) Minu üllatuseks hakkasid nüüd, kuu aega hiljem, idanema ka metsmaasikas, arbuus ja ilmselt ka füüsal. Kuna suutsin viimati need potsikud peaaegu tühjaks valada ja kõik sildid ära kiskuda, siis ma ei teagi nüüd, mis täpselt ühes topsis kasvama hakkas :D Saab põnev olema!


5 comments:

M said...

Kasvatasin ka neid lilla kaunaga herneid, aga täielik pettumus, sest neil ei ole isegi herne maitset-TÄIELIKULT MAITSETUD!!!!! Kahju oli enda tööst ja vaevast, aga eks elu õpetab :-))

Kris V said...

Ei ole nii! Ma just lootsin, et midagi head ja magusat :D Eks näis mis saab. Äkki neid ka sadat erinevat sorti?

Epp said...

Meie ka proovisime neid lillasid herneid.
ja kahjuks ka pidime pettuma.
Vaga kuivad/seemne herne maitsega, isegi kui tegelikult on taitsa varsked ja oigel ajal korjatud.

Kristel B said...

Olen täiesti tundmatu jälgija ja loen su blogi juba kaua. Üle pika aja vaatasin jälle blogidesse ja minu suureks suureks rõõmuks ikka sa toimetad seal oma maakodus ja trotsid kõike raskusi. Soovin sulle tõsiselt kordaminekuid ja jõudu. Su blogi on mulle andnud palju mõtteid ja tegutsemisjulgust.

Kris V said...

Ihsand, ma ei julge nüüd neid herneid mulda pistagi :D
Aitäh Kristel heade sõnade eest! Me vaikselt toimetame siin, nüüd saab lõpuks ka ehk pesuruumide viimistlusega alustada.